Често задавани въпроси

  • Мога ли да върна закупена стока или да я заменя?

    Вие може да върнете закупена от сайта стока, в срок от 45 календарни дни, в търговски вид и с етикети.

    Вие може да замените стока като ни я върнете по куриер за Ваша сметка и направите нова поръчка на желания от вас продукт. Той може да бъде заменен за размер или за друг артикул от сайта, като ние приспадаме стойността на първия продукт. Върнатият трябва да е в търговски вид и с етикети.

    От хигиенни съображения, бельо и бански не могат да бъдат върнати или подменени.

    Можете да прочетете повече в Общи Условия и Връщане на продукт

  • Как да използвам промокод за отстъпка?

    Промокода за отстъпка се въвежда на втора стъпка от поръчката. Стъпка 1 - Данни за клиента. Стъпка 2 - Преглед на поръчката. Под Начин на доставка и Начин на плащане се намира полето Код за отстъпка. За една поръчка можете да въведете само един код за отстъпка.

    Ако имате затруднения и не успеете да въведете промокода, поставете го в полето "коментар" и не ще го проверим.

  • Мога ли да направя поръчка без да имам регистрация?

    Да. Можете да направите бърза поръчка, като изберете размер на продукта и въведете телефонен номер. Наш консултант ще се свърже с вас и ще ви направи регистрация в сайта. Нужно е да предоставите име, имейл, адрес за доставка, начин на доставка и начин на плащане. По-късно от "вход" /намира се в горния десен ъгъл на началната страница на сайта/, можете да влезете във вашия профил. Изберете забравена парола, за да получите нова парола,  с която ще получите достъп до профила си. 

  • Как да разбера, че поръчката ми е направена успешно?

    Ще получите автоматичен имейл с потвърждение за направената поръчка. В него можете да видите номер на вашата поръчка, начин на доставка и начин на плащане.

  • Доставяте ли в чужбина?

    Не. доставяме единствено в България.